رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال را پس از سیل مهیب چهارشنبه گذشته تشریح کرد.

سيل

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جاده چالوس گفت:‌ این محور در پی جاری شدن سیل مسدود شده بود و همچنان نیز مسدود است. به تبع آن آزادراه تهران - شمال نیز مسدود است. پلیس تاکید دارد که تا زمان ایمن‌سازی کامل محور، جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی نشود.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: بارش باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است. پرهیز از سرعت زیاد و رانندگی با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی، توصیه‌ای که باید در هنگام رانندگی جدی گرفته شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

کد خبر 859794
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    13 1
    جاده و کنار رودخانه شده رستوران و بچه پولدار ها دیگر چیزی بنام حریم جاده‌ها ول شده فقط پول بگیرن و کاری به مردم ندارن چه به سر مردم می آید اگر ایران صاحب داشت الان ۵ کشورهای ثروتمند چهان بود اینها آمدن ایران خراب کنند
  • FR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    ..جاده مرگ نه جاده جاسوس انشالله هیچ وقت باز نشه
  • مهدی FR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    یک آپشن جدید بنام لنگر هم باید به ماشین‌ها اضافه کنند که حداقل ماشین سر جاش بمونه